logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه خرم‌دره:

ورزش عامل مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع است

ورزش-عامل-مهمی-در-توسعه-و-پیشرفت-جوامع-است
امام جمعه خرم‌دره گفت: ورزش عامل مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع امروزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال مدارس (جام شهدای خدمت) با تأکید بر اهمیت ورزش در توسعه و پیشرفت شهرها و کشورها گفت: خدا را شاکریم که خرم‌دره شهرستانی با جمعیت جوان و پویا است و حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در این شهر چشم‌گیر است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت حجت‌بن‌الحسن (عج) و یاران امام زمان (عج) اظهار کرد: در قرآن کریم، زمانی که قوم بنی‌اسرائیل از پیامبر خود خواستند تا فرمانده‌ای برای هدایت و مقابله با دشمنان معرفی کند، خداوند متعال طالوت را معرفی کرد و فرمود: او را در علم و قدرت جسمانی فزونی دادیم. این نشان‌دهنده اهمیت سلامت جسمانی و قدرت بدنی در حفظ فرهنگ دینی، استقلال و عزت جامعه است.

امام جمعه خرمدره همچنین به ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌ها این است که خانواده‌ها فرزندان خود را به‌گونه‌ای تربیت کنند که از یاران حضرت مهدی (عج) باشند. یاران حضرت، شیرمردانی هستند که با اراده و همت می‌توانند کوه‌ها را جابجا کنند.

زاهدی‌پور با تاکید بر نقش والدین در تربیت نسل آینده گفت: اگر امروز ایران اسلامی با عزت و افتخار در صحنه بین‌المللی حضور دارد، این موفقیت‌ها در سایه فرهنگ دینی و الهی است. باید عهد ببندیم که فرزندان خود را به‌عنوان سربازان و یاران امام زمان (عج) و ولی‌فقیه پرورش دهیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر